саналы ұрпақ дегеніміз не - білімді ұрпақ ұлт болашағы эссе

페이지 정보

profile_image
작성자 Dorothea
댓글 0건 조회 32회 작성일 24-08-10 15:29

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
саналы ұрпақ дегеніміз не - білімді ұрпақ ұлт болашағы эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазақстанның болашағы қазіргі ұрпақтың қолында! Халық сенім артып отыр, олардың үмітін ақтайық. Себебі, біздің елімізде білім алу үшін, барлық жағдай жасалған. Қазақстанның болашағы – қазіргі ұрпақтың қолында! Халық жастарға сенім артып отыр, сондықтан, олардың үмітін ақтауға тырысайық! Ұқсас: Ғылымның пайдасы (эссе). ОҚУШЫЛАР. Пікір қалдырыңыз Cancel reply. Болады.». Абай. Қазіргі заман бала тәрбиесіне ерекше мән беруді қажет етеді. Себебі, ұрпақ тәрбиесі ұлт болашағы. «Ұлтыңды сақтаймын десең қызыңды тәрбиеле, рухыңды сақтаймын десең. Саналы ұрпақ ұлт болашағы (эссе) Оқушыларға Болашақ мемлекетіміз ұрпаққа деген сабақтастықтан туындайтын дүние болғандықтан, әр халықтың болашағы. СҚО, Мамлют ауданы «Андреевка орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Базарбаева Алтынгул Жамбуловна Тақырыбы: Саналы ұрпақ – жарқын. Саналы ұрпақ ұлт болашағы тақырыбына. Ұлт болып ұйысып, ел болып еңсемізді көтерген кезеңде қолға алар ісіміздің бірі – ұрпақ тәрбиесі болды. Халқымыздың болашағы – бүгінгі ұрпағы. Бүгінгі таңда мемлекетіміз өз тәуелсіздігін алып, өзінің дербес мемлекеттілігін қалыптастыруда. Болашақ мемлекетіміз ұрпаққа деген сабақтастықтан туындайтын дүние болғандықтан, әр халықтың болашағы жастарына тәуелді екені даусыз мәселе. Егер бүгін жастар өз халқының рухымен тәрбиеленіп өспесе, онда елдің келешегі бұлыңғыр болмақ. Өйткені, ұлттың барша мұрасы жастарға аманат етіледі. Ал, жастар оны сақтамаса және өзінен кейінгілерге тапсырып кетпесе, біртіндеп ұлттың атауы да өшіп жоғалмақ. Ұлт болашағы- білімді ұрпақ қолында «Еңсесін енді көтеріп келе жатқан біздің еліміз үшін дарынды ұрпақтың орны мүлде бөлек», дейді біздің ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаев. Дарынды балаларды оқыту мен тәрбиелеу қоғам үшін өте қажет, себебі дарынды адам басқаға қарағанда көп пайда әкеледі. Саналы ұрпақ ұлт болашағы тақырыбына. САНАЛЫ ҰРПАҚ – ҰЛТ БОЛАШАҒЫ. Қазақ халқында «Тәрбие тал бесіктен басталады», «ел боламын десең – бесігіңді түзе» деген. Баланың кішкентай кезінен-ақ санасына, бойына ұлтына деген сүйіспеншілік, ұлтының салт- дәстүрін сіңіріп өсірген. «Саналы ұрпақ» дегенді қалай түсінемін? Саналы ұрпақ ол жастайынан ұлтының бар болмысын бойына жинаған, елдің өсіп, өркендеуіне деген қадамдарын нық әрі, күмәнсіз баса алатын, мемлекеттің дамуына тамшыдай болсын үлес қосатын «тамшыда тама тама көл болады» дейтін бір тамшысынан үлкен көл теңіз жасай алатын, өзінің өзгерумен қатар әлемді өзгертуге тырысатын, «Әлемді өзгерту үшін алдымен өзің өзгеріс жаса!» -деген ұранды өзінің басты өмірлік ұстанымына айналдырған білімді, жан-жақты жалындап жанып. тұрған,ерік -жігері мықты жастар деп білемін.



айтыс ереже - ақындар айтысы [Читать далее...]

Қазақ халқы мен түркі халықтарындағы бүгінгі күнге жеткен айтыс жанрының ортақ сипаттары мен дара ерекшеліктерін тұтастықта қарастыру айтыс жанрының қыры мен сырын аша түсері анық. Келелі ақындар айтысы — екі дай жұрттың ортасында бетпе-бет отырып, қолма-қол шығарылып айтылады. Қазақ айтыстары жанрлық сипаты жағынан түре айтыс, сүре айтыс болып екіге бөлінеді. Өлеңдер ️ қазақша Ақындар айтысы Халқым тегі асыл шын, Сөзден алған еншіні. Айтыс деген ақынның, Таржол, тайғақ кешуі. Салт-санасы бай елдің, Ардағы қыз. Айтыс – халық ауыз әдебиетінің ерекше бір түрі. Айтыс қазақтан басқа арабтың бәдеуилер тайпасында және түрік тілдес елдердің бірқатарында, ірі ақындар айтысы Үндістан халықтарында бар. Айтысқа Қарағанды, Қостанай, Жамбыл, Қызылорда, Батыс Қазақстан облыстарының, Ұлытау облысының және Шымкент қаласының сөзден өрім өріп, таспа. Айтыс өлеңдерінің әдебиет тарихынан алатын орны мен мәні ерекше. Өйткені, бұл жанр аса бай халық әдебиетінің ертеден-ақ өнімді де арналы жеке бір саласын құрап. Айтыс, 1-т., А., 1965; Жарияланған айтыс жинақтары: Айтыс, 1, 2, 3-т. А. ; Айтыс, Қарағанды ақындары, А., 1943; Ақындар айтысы, А., 1944; Семей ақындарының айтысы, Семей, 1958; Оңтүстік Қазақстан ақындарының. Айтыс ақындардан тапқырлықты, білімдарлықты, өмір тануда сергек сезімталдықты және өзгеге ұқсамас өзіндік ерекшелігін талап еткен. Айтыстың шешендік сөз сайысы, тәрбие мектебі тапқырлықтың тұғыры болып ерекше бағаланады. Ертеде өткен ақындар айтысының дүлділі Біржан мен Сараны, Кемпірбай мен Шөжені, Жанақ пен Орынбайды, Әсет пен Рысжанды, Жамбыл мен Құлманбетті және т.б. рулы елдің ар-намысын қорғаушылар дейді. Екі қарсылас ақынның бір-бірімен бетпе-бет келіп, қолма-қол суырып айтқан тапқыр жырлары өзара жалғасып біртұтас көркем дүниеге айналып, логикалық бірлік, тұтастықпен дастан секілді тұтас бір шығармаға, яғни жырға ұласады. Айтыс — синкреттік жанр, ол тұрмыс-салт жырларынан бастау алып, келе-келе ақындар айтысына ұласқан. Айтыста осыған орай лирикалық, эпикалық, драмалық. Қайыршақты ауылдық округінің орталығы – Томарлы ауылындағы мәдениет үйінде ұлық өнерді дәріптеп, кейінгі ұрпаққа жалғастыру мақсатында «Айтыс – сөздің майданы». Айтыс өлеңдерінің әдебиет тарихынан алатын орны мен мәні ерекше. Өйткені, бұл жанр аса бай халық әдебиетінің ертеден-ақ өнімді де арналы жеке бір саласын құрап. Жас ақындардың өнеріне баға беруге көптен бері айтыс төрінен көрінбей кеткен, ақын Жүрсін Ерман келді. Төл өнермен есімі бірге аталатын айтыстың қара нарын. Айтыс өлеңдерінің әдебиет тарихынан алатын орны мен мәні ерекше. Өйткені, бұл жанр аса бай халық әдебиетінің ертеден-ақ өнімді де арналы жеке бір саласын құрап. Айтыс — синкреттік жанр, ол тұрмыс-салт жырларынан бастау алып, келе-келе ақындар айтысына ұласқан. Айтыста осыған орай лирикалық, темперамент деген не эпикалық, драмалық. Бәдік айтысы. Айтыстың бұл түрі айтыс жырларының көне түрі. Ол. адамның табиғаттың жұмбақ сырына түсінбеген кезінде, шаманизм дін нанымына. байланысты туған. Адам өзі танып-білмеген. Айтыс ақындардан тапқырлықты, білімдарлықты, өмір тануда сергек сезімталдықты және өзгеге ұқсамас өзіндік ерекшелігін талап еткен. Айтыстың шешендік сөз сайысы, тәрбие мектебі тапқырлықтың тұғыры болып ерекше бағаланады. Ертеде өткен ақындар айтысының дүлділі Біржан мен Сараны, Кемпірбай мен Шөжені, Жанақ пен Орынбайды, Әсет пен Рысжанды, Жамбыл мен Құлманбетті және т.б. рулы елдің ар-намысын қорғаушылар дейді. Екі қарсылас ақынның бір-бірімен бетпе-бет келіп, қолма-қол суырып айтқан тапқыр жырлары өзара жалғасып біртұтас көркем дүниеге айналып, логикалық бірлік, тұтастықпен дастан секілді тұтас бір шығармаға, яғни жырға ұласады. Айтыстың бұл томына Кеңес өкіметінің алғашқы жылдарындағы және Ұлы Отан соғысы тұсындағы ақындар айтысы енгізілді.Кеңес дәуіріндегі ақындардың айтыс жырларында ел жуандарын әшкерелеу, қалың мал мен әменгерлікті. Айтыс өлеңдерінің әдебиет тарихынан алатын орны мен мәні ерекше. Өйткені, бұл жанр аса бай халық әдебиетінің ертеден-ақ өнімді де арналы жеке бір саласын құрап.


қайтыс болу перевод на русский
правила расследования несчастных случаев рк
әлеуметтік стратификация формалары п.сорокин теориясы
жылқы жастары
айырбас шарты

.
==============================================================

~~~~~ темперамент деген не ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.