ертегілер туралы сұрақтар
페이지 정보
본문
ертегілер туралы сұрақтар [Подробнее...]
Қазақша ертегі: Бір үзім нан. Баяғы бір заманда бай мен кедей көрші өмір сүріпті. Олардың араздығы сондай, бірін-бірі көргісі келмейді екен. Байдың үйі кең, әдемі болыпты. Іші толған – алтын. Бай үйінің тура алдында бір ағаш өсіп тұрады. Жаз болса сол талдың түбінде бай өзі көрпеше төсеп, жатып демалғанды ұнататын. Сол ауылда бір ақылды, жаны таза, жас бойдақ жігіт тұрып жатады. Қазақша ертегі: Бір үзім нан. Баяғы бір заманда бай мен кедей көрші өмір сүріпті. Олардың араздығы сондай, бірін-бірі көргісі келмейді екен. Байдың үйі кең, әдемі болыпты. Іші толған – алтын. Ертегілерде жиі кездесетін жағымсыз кейіпкер. Тазша Бала қай ертегі түріне жатады? Ханшайымға ұйқы бермеген не? Карлсон тұрған мекен? Жетінші лақ қайда тығылды? «Қызыл гүл» деп нені атайды. Оқушыларға ертегілер туралы сұрақтар қойылды. Ертегінің шығу тарихы туралы түрлерімен танысты. Қатысқан оқушыларға Мөлдір бұлақ журналы берілді. Байқауға. Аңыз ертегілер» қойылымын тамашалайық. Ертегі туралы ой қозғайық (сұрақ жауап) 1.Еркек қойды «қоздатып», хан сынағынан мүдірмей өткен аңыз. Туралы Әдістемелік жұмыстар «Ертегілер еліне саяхат» сахналық қойылым. 16 Әдіс – тәсілдері: әңгіме, түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын, практикалық. Қасқыр туралы ертегілер» сайысы (10 слайд) Балалар ертегілерді атайды, оның кейіпкері қасқыр. Сабақтың мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін күшейту. Сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу. Оқушының сөздік қорын дамыту, сөз өнеріне. 1) Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? 2) Ертегілер қалай басталады? 3) Сіздің сүйікті ертегіңіз? 4) Сіздің ертегідегі сүйікті кейіпкеріңіз? Неліктен? 5) Ертегінің адам өмірінде алатын орны қандай? Түлкі,тасбақа және кене. Ертеде түлкі, тасбақа және кене дос болыпты. Бір күні олар жерден бір уыс тары тауып алыпты. Жалғасын оқу. Ертегілерде жиі кездесетін жағымсыз кейіпкер. Тазша Бала қай ертегі түріне жатады? Ханшайымға ұйқы бермеген не? Карлсон тұрған мекен? Жетінші лақ қайда тығылды? «Қызыл гүл» деп нені атайды. Қазақша ертегі: Бір үзім нан. Баяғы бір заманда бай мен кедей көрші өмір сүріпті. Олардың араздығы сондай, бірін-бірі көргісі келмейді екен. Байдың үйі кең, әдемі болыпты. Іші толған – алтын. Ойынымыздың 3-кезеңі: «Өй-өрісті сергітейік» деп аталады. Бұл кезеңде ертегілерге байланысты сұрақтар қойылады, ал сендер жауап берулерің керек. Сабақтың мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін күшейту. Сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу. Оқушының сөздік қорын дамыту, сөз өнеріне. Бірде ай өзіне көйлек тіктіріп алмақ болыпты. Тігінші айдың бой тұрқын өлшеп алады да көйлекті пішіп, тігуге кіріседі. Уәделескен шағында Ай көйлегін алуға келсе, көйлегі әрі тар, әрі қысқа. Қазақ ертегілері үш жікке бөлінеді: 1) қиял-ғажайып ертегі; 2) хайуанаттар жайлы ертегілер; 3) тұрмыс-салт ертегісі. Қиял-ғажайып ертегілер халықтың сана-сезімінің балаң кезінде пайда болған. Мақта қыз бен мысық ертегісі Мақта қыз бен мысық ертегісі бойынша сұрақ жауап Пікір қалдыру (0 пікір бар).
сабақ тақырыбы: тасмола археологиялық мәдениеті есенов университет грант балл, есенов университет цены актау мвд рк, мвд рк руководство сотқа дейінгі тергеп-тексеру нысандары, қылмыстық процестік құқық түсінігі зат есімнен болған баяндауышты көрсетіңіз сендер өмірдегі ең бақытты адамсыңдар бірлік болмай тірлік болмас эссе, бірлік татулық туралы эссе глобус автозапчасти париж туралы қызықты мәліметтер, париж туы менің сүйікті мезгілім көктем эссе, менің сүйікті маусымым эссе
сөзжасамдық тәсілдер - фонетикалық сөзжасам тәсілі [Читать далее...]
Қазақ тілінде аналитикалық тәсілдің іштей 4 түрге бөлінетінін төмендегіше көрсеткен: «Тілімізде аналитикалық тәсілдің мынадай ішкі түрлері бар: 1). 1.Қазақ тіліндегі сөзжасамның қалыптасқан тәсілдері. 2.Сөзжасамның синтетикалық тәсілінің сөзжасамда алатыны орны. 3.Сөзжасамның лексика-семантикалық тәсілі. Сөзжасам тәсілдері, олардың түрі, ерекшелік-тері. Фонетикалық сөзжасам. Оның негізгі сөзжасамдық қалыптары. Сөзжасамдық тәсілдің универсальдық мәні. Қарастырады. Сөзжасамның тәсілдері: Семантика-фонетика кей дыбыстардың сәйкесуі нәтижесінде жаңа сөз. жасау мүмкіндігі; Семантикалық сөзжасамдық сөз тұлғасы өзгермей-ақ, жаңа. Тіл білімінің әртүрлі саласының құрамында қарастырылып келген сөзжасам мәселелерін ғылымда жеке сала деп тану, оның тіл қабатынан алатын орнын, өзіндік нысанын. Қарастырылатын сұрақтар: 1 Фонетикалық сөзжасам тәсілі туралы ғылыми ой-тұжырымдарды келтіріңіз. 2 Фонетикалық сөзжасам тәсілінің пайда болу жолдарын айқындаңыз. Қарастырады. Сөзжасамның тәсілдері: Семантика-фонетика кей дыбыстардың сәйкесуі нәтижесінде жаңа сөз. жасау мүмкіндігі; Семантикалық сөзжасамдық сөз тұлғасы өзгермей-ақ, жаңа. Қарастырылатын сұрақтар: 1 Фонетикалық сөзжасам тәсілі туралы ғылыми ой-тұжырымдарды келтіріңіз. 2 Фонетикалық сөзжасам тәсілінің пайда болу жолдарын айқындаңыз. Сөзжасамдық тәсілдер тілдің сөзжасам. жүйесінің негізгі заңдылықтарының біріне. жататыны. 2. Қазақ тіліндегі сөзжасамның қалыптасқан. тәсілдері. 3. Сөзжасамның. Жолы, тәсілі, үлгісі (моделі), білдіретін, үстейтін мағынасы болады. Туынды сөздер тілде әртүрлі тәсілдер арқылы жасалады. Қазақ тілінің сөзжасам. Сөзжасамдық үдерістің көне тарихы бар болғандықтан, амал-тәсілдерінің қатарлары мол. Қазақ тіл білімінде сөзжасамның амал-тәсілдері әр түрлі аспектіде бұрын зерделеп жүрсе де, алғаш рет.
тұлға психологиясы пәні бойынша, тұлға психологиясы презентация фатиха сүресі арабша, намазда оқылатын сүрелер мен дұғалар тоқсандық жиынтық бағалау 8 сынып қазақ тілі т1 өзен көлдер туралы аңыздар, ертіс өзені географиялық орны
торт пісіру қазақша
сколько учиться на психолога в казахстане
доверительное управление уип какая выгода
форма плана учебного занятия
іс қағаздары және олардың түрлері
.
==============================================================
~~~~~ математика негіздері тех карта апта күндері ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Eight Unbelievable Explore Daycares Locations Examples 24.11.17
- 다음글뉴토끼 ※주소모음※ 주소찾기 사이트주소 세모링 24.11.17
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.