ата баба деген не - ата баба туралы сойлем

페이지 정보

profile_image
작성자 Nannie
댓글 0건 조회 59회 작성일 24-09-23 21:46

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ата баба деген не - ата баба туралы сойлем [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

АТА-БАБА ДӘСТҮРІ ӘДЕПТІЛІК НЕГІЗІ. Ата дәстүрін ардақтау қазақи тәлім тәрбие мен ұлттық дәстүріміздің соқты кезге дейін қағаз бетіне түспей келген ақтақдақтары. Бақилық болып кеткен ата-баба рухтары, яғни әруағы (әруақ – арабшадағы «рух» сөзінің көпше түрі) бейсенбі, жұма күндері үйге келеді деген мәлімет – не Құран. Тақырыбы: Ата-баба дәстүрі –әдептілік негізі. Мақсаты: оқушылардың бойына халқымыздың асыл қадір-қасиеттерін сіңіру; үлкенді сыйлай білуге, өз ата-бабасын. Іс-шараның мақсаты келер ұрпаққа салт-дәстүрдің не екенін үйрету. Салт –дәстүрді,әдет ғұрыпты сақтау,қазақтың салт-дәстүріне не жататынын түсіндірілді. Бақилық болып кеткен ата-баба рухтары, порядок принятия и изменения конституции рк яғни әруағы (әруақ – арабшадағы «рух» сөзінің көпше түрі) бейсенбі, жұма күндері үйге келеді деген мәлімет – не Құран. Мақсаты: Ата- баба дәстүрі – ұрпаққа аманатұғымының қыр сырынна терең бойлай отырып ата-баба дәстүрін оқырман бойына сіңіру; Ұлттық салттарымызды. Не болмаса аталарымыз көшпелі өмір сүрген екен деп Ата-бабамызда әмеңгерлік болды деп жанұя және неке туралы Ата-баба жолы, ата-баба діні деген мәселелер. Олар: ата-баба аруағын ардақтау, ата-ана алдындағы перзенттік борышын ақтау, ағаны арқа тұту, «құданы құдайдай сыйлау», күйеу баласын туған ұлындай көру, қыз баланы ерекше құрметтеу т.б. Олар: ата-баба аруағын ардақтау, ата-ана алдындағы перзенттік борышын ақтау, ағаны арқа тұту, «құданы құдайдай сыйлау», күйеу баласын туған ұлындай көру, қыз баланы ерекше құрметтеу т.б. Қыз еркем, кестесімен көркем» бұл көрмеде халқымыз қыз баланы жастайынан кесте тігіп, құрақ құрау өнеріне баулитыны жайлы мәлімет беріп, құрақ түлерін ұсынды. Жеті ата – қазақ халқының ежелден келе жатқан шежірелік жүйесі. Ата-бабасының есімдерін шежіреге жазып, әкесінен бастап, атасын. АТА-БАБА ДӘСТҮРІ ӘДЕПТІЛІК НЕГІЗІ. Ата дәстүрін ардақтау қазақи тәлім тәрбие мен ұлттық дәстүріміздің соқты кезге дейін қағаз бетіне түспей келген ақтақдақтары. Қазақ тілінен ашық сабақтар. Cабақтың тақырыбы: Жеті ата. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын, таным. Тәрбие тамыры – халық қазынасында,- дегендей, бүгін екі топ арасында өткелі отырған «Ата-баба дәстүрі ұрпаққа аманат!» атты сайыс- кешімізге қош келдіңіздер! Қазақ тілінен ашық сабақтар. Cабақтың тақырыбы: Жеті ата. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын, таным. Тақырыбы: Ата-баба дәстүрі-әдептілік негізі. Мақсаты: оқушылардың бойына халқымыздың асыл қадір-қасиеттерін сіңіру; үлкенді сыйлай білуге, өз ата.



төте жазу ахмет байтұрсынов - қазақша төте жазу [Читать далее...]

Статья. ТӨТЕ ЖАЗУ ҰЛТ МҰРАСЫ. Қазақ халқының әлеу­меттік, қазақша әдемі сөздер мәдени өмірі, ғылымы мен білімі үшін жан аямай қызмет еткен ірі қайраткер, ғұлама ғалым, ұлт ұстазы Ахмет ­Байтұрсынұлының ең. Сол әліпби негізінде тұңғыш «Әліппе» оқулығы жарыққа шықты. А.Байтұрсынұлының бұл «Әліппесі» сол кезеңдегі қазақ қоғамын сауаттандыру. Сол әліпби негізінде тұңғыш «Әліппе» оқулығы жарыққа шықты. А.Байтұрсынұлының бұл «Әліппесі» сол кезеңдегі қазақ қоғамын сауаттандыру. Байтұрсыновтың араб графикасына негізделген (төте жазу) еңбегі 1912 жылдардан бастап белгілі болып, 1914, 1925, 1926 жылдары әр түрлі басылымдарда елге танылды. Қазіргі әліпбиіміздегі 42 әріптің. АРАБ ӘЛІПБИІ ЖӘНЕ «ТӨТЕ ЖАЗУ» (Жүсіп Баласағұн), «һибат-ул-хақаиқ» (Ахмет Иүгінеки), т.б. шығармалар. Алайда араб әліпбиінің өзіндік қиындықтары болды. 1912 жылы А.Байтұрсынов араб әліпбиіне. Жобаны жасаған Ахмет Байтұрсынұлы оны «төте жазу» деп атаған («Жаңа емле» деп де аталған). 1929 жылы латын жазуы негізіндегі «Жаңәліп» әліпбиіне ауыстырылды. Төте жазу жеке блог 15:11. Beck Ахмет Байтұрсынұлы өзінің бүкіл саналы өмірін қазақ тіліндегі дыбыстар жүйесін арнайы зерттеп, қазақ жазба тілін лексикалық шұбарлықтан, электротехнический колледж семей директор басқа. Төте жазу әліпбиі 1913 жылдан бастап 1929 жылға дейін мұсылман мектептерінде, кеңестік мектептерде қолданылған. Ахмет Байтұрсынұлының шығармалар жинағы «Қырық мысал», «Маса»,негізгі. Байтурсуновский арабский алфавит (также байтурсуновская орфография [1] [К 1], каз. Жаңа емле — «Новое правописание» [2], также төте жазу, төте оқу [3] [4]) —. Ахмет Байтұрсынұлы ұлы түрколог, Төте жазу әліпбиі 1913 жылдан бастап 1929 жылға дейін мұсылман мектептерінде, кеңестік мектептерде қолданылған. «А. Байтұрсынов әліппесі» оқулықтары. Жазу реформасы және Ахмет Байтұрсынұлы қазақша сауаттылық деңгейі айтарлықтай жоғары болды. төте жазу» деген ат алуының мәнісі де сонда. Жазу реформасы және Ахмет Байтұрсынұлы қазақша сауаттылық деңгейі айтарлықтай жоғары болды. төте жазу» деген ат алуының мәнісі де сонда. Ахмет Байтұрсынұлының шығармалар жинағы «Қырық мысал», «Маса», негізгі идеясы – жұртшылықты оқуға, өнер-білімге шақыру, мәдениетті уағыздау, еңбек. Ахмет Байтұрсынұлы әліпбиінің кестесі. Сонымен реформатор-ғалым әліпбидің ғылыми сипаттамасын: «Қазақ тіліндегі дыбыстар һәм олардың жазу белгілері (харіфлері). Қазақ тілінде 24 дыбыс бар. Қазақ қоғамына жаңаша оқыту жүйесін енгізе отырып, ежелеусіз төте жазу мен оқуды қалыптастырған қазақтың ғұламасы А.Байтұрсынұлы: «Қазақша оқу дегенде мен. Жазу реформасы және Ахмет Байтұрсынұлы қазақша сауаттылық деңгейі айтарлықтай жоғары болды. төте жазу» деген ат алуының мәнісі де сонда. Төте жазудағы Ахмет Байтұрсынұлының шәкіртінің бірі Алаш қайраткері Мәннан Тұрғанбайұлының сауатсыздықты жою мақсатында жазған «Жазу, тану, һәм жаздыру әдісі» атты мақаласының. Ахмет Байтұрсынұлының шығармалар жинағы «Қырық мысал», «Маса», негізгі идеясы – жұртшылықты оқуға, өнер-білімге шақыру, мәдениетті уағыздау, еңбек.








.
==============================================================

~~~~~ алғыс айту күні туралы кластер ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.