маркетингтік орта реферат - маркетингтік соғыс

페이지 정보

profile_image
작성자 Etsuko
댓글 0건 조회 9회 작성일 24-09-22 19:58

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=маркетингтік+орта+реферат+маркетингтік+соғыс
 
 
маркетингтік орта реферат - маркетингтік соғыс [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Соған байланысты маркетингтік стратегия құрастыру қажет. Маркетинг ортасын зерттеу барысында ол орта келесі түрлерге бөлінеді: тұрлаулы тұрлаусыз мүшелер ережесі • Макроорта. • Микроорта. •. Реферат • 2,195 Слов (9 Маркетингтік орта микро және макро ортаны қамтиды. Осы орта факторларының ұйымның өзін сипаттайтын ішкі (фирма ішіндегі) факторларға өзара. Кәсіпорындағы маркетингті ұйымдастыру. Маркетингті тауарлык ұйымдастыру. Маркетингтік орта факторлары. Маркетингтік делдалдар. Маркетингті географиялық принцип бойынша үйымдастыру. Джек Траут Аль Райстың «Маркетингтік соғыстар» кітабында маркетингтік бәсекелестік туралы осындай үзінді бар. Маркетинг туралы ең үздік кітапты Гарвард профессоры мүлдем жазған жоқ. Үздік маркетинг кітабын отставкадағы пруссиялық генерал Карл фон Клаусейц жазған деп ойлаймыз. Ол 1832 жылы шықты және соғыс деп аталды («Соғыс туралы»). Мүмкін маркетинг бұл соғыс, онда бәсекелестер жау болып табылады, ал сіздің мақсатыңыз оларды жеңу? «Бәсекелестікпен» маркетингте бір нәрсе дұрыс емес. Неліктен маркетинг деген жүздеген анықтамалардың арасында «бәсекелестік» сөзі ешқашан пайда болмайды? Маркетингтік орталар. • Маркетинг ортасы дегеніміз ол фирманың. маркетинг бөлігінің мақсатты клиенттерімен. тиімді байланыс орнатып, оны үзбей сақтау. мүмкіндіктеріне әсер ететін. Сіздер. Тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін кәсіпорын, сағаттық белдеулер дегеніміз не ең бірінші, маркетингтің жұмыс істейтін ортасын түсінуі қажет. Маркетингтік орта микроорта. Ғылыми-техникалық орта. ҒТП – өндіріске жаңа техника мен алдыңғы қатарлы технологияны енгізу негізі және маркетингтік ортаның маңызды факторы болып саналады. Соғыс, терроризм, жемқорлық 7. Соғыс, терроризм, жемқорлық 8. Шетелдік тұтынушылардың қажеттілігін дұрыс түсінбеу 9. Шетелдегі бизнесті реттеу ережелерін және жүргізу мәдениетін білмеу. Маркетингтің микроортасы – жеке және заңды тұлғалар (тұтынушылар, жеткізушілер, делдалдар, бәсекелестер) кіретін, маркетингтік орта бөлігі, сондай-ақ фирманың маркетингтік қызметіне тікелей ықпал ететін, нарықтық факторлар. Фирма өзінің мақсаттары мен міндеттеріне сүйене отырып, микроорта элементтеріне әсер ете алады, ал белгілі бір жағдайлар кезінде оған шектеулі бақылауды жүзеге асыра алады. Орта бизнес кәсіпорындары белгілі бір жұмыс орындарын құрайды. маркетингтік шешiмдерді құруға тәжірибелі кеңестер беріледі.






әділетті қазақстан презентация
сустанон-250 купить
погода в казалинске на 3 дня
түркі халықтарының әлемге танымал ойшылдары
туркестан алматы автобус алтын орда цена

.
==============================================================

~~~~~ нгду жылыоймунайгаз ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.