найман ана монолог текст - найман ана композициялық талдау

페이지 정보

profile_image
작성자 Werner
댓글 0건 조회 9회 작성일 24-09-22 14:58

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
найман ана монолог текст - найман ана композициялық талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Найман ана» шығармасының мазмұнын ұғындыру арқылы, мәңгүрттік қасиеттері жөнінде ой бөліседі. «Найман ана»шығармасына композициялық талдау жасай алады. Б «Найман ана»шығармасын. Соқыр Ана. Перзент білсін анаға қол сілтеген. Бүгінде жоқ күнде жиын Күлтөбең. Мақсатыңды танып, сезіп білер ме ең. Қуыс кеуде, топан бас көп, білем мен. Сенген қойы тентек болды жасынан. Ойын. Тақырыбы. «Найман-ана» шығармасындағы ана трагедиясы. Негізгі түйінді идея: Мәңгүрт ұлын іздеп, тауып, соның қолынан ажал құшқан ана трагедиясы. Сабақ мақсаты: «Найман-ана»шығармасындағы. Ж 4-күн 4-сабақСабақтың атауы Ш. Айтматов «Найман-Ана» («Ғасырдан да ұзақ күн» романынан үзінді) Сілтеме Оқулық 8-сынып қазақ әдебиеті. Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Жаңашар ауылы Т.рысқұлов атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Темиркулова Мадина СулейменқызыАлматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Жаң. Урок Найман ана. скачать материал doc ppt. Айтматовтың «Найман-Ана» әңгімесінен алған бағдарлама бойынша талдау үлгісі. Сабақтың мақсаты: 1. Әңгіменің басты кейіпкері Найман-Ана өліміне. Найман ана» шығармасын саралайды, талдайды. Ә «Найман ана»шығармасына композициялық талдау жасай алады. Б «Найман ана»шығармасын тусінеді. Шыңғыс Айтматовтың "Ғасырдан да ұзақ күн" атты романынан алынған үзінді Ана- Бейіт аңызынан сахналанған көрініс қазақ әдебиеті пәні мұғалімдеріне, үйірме жетекшілеріне, сыныптан тыс оқу сабақтарында пайдалануға арналған.Мектеп оқушыларын қазіргі таңдағы өткір мәселе (тілін, дінін ділін ұмыту, туған ата-анасын сыйламу, кәрілер үйіне тапсыру) мәңгүрттік екенін түсіндіру, көрсету, оқушыны адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың тақырыбы: Ш. Айтматов Найман -Ана. Сабақтың мақсаты.Білімділік: Ш.Айтматовтың шығармашылығы мен өмірі жайлы түсінік беру 2.Дамытушылық: билеты в кино алматы цена шығарма жайлы алған білімдерін әр түрлі тапсырмалар арқылы жүйелеу, балаларды тез ойланып, жауаптарын тиянақты айта білуге дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: телефон самсунг цена халқымыздың мұрасын бағалай білуге тәрбиелеу Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, карточкалар т.б. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, өз бетімен жұмыс,сұрақ-жауап Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Мәтіннің әр бөлімдеріне қарай композициялық құрылымына талдау жасау. Талдау 1. Екі топқа тапсырма беріледі: бірінші топ шығарма болжам, екінші топ пікір болжам жазады. 2. «Қазіргі заманның мәңгүрттері» туралы видеофильм көрсетіледі. Жинақтау 1. Романдағы «Мәңгүрт» сөзінің астары неде деп білесіңдер? 2. Найман – Ана». І. Экспозициясы: Тарихқа көз жүгірту. 1.Құлдықта қалған тұтқындардың күні. 2.Аңызға айналған Ана-Бейіт зираты. 3.Ең ауыр жаза. 4.Ананың өз-өзімен сырласуы. 5.Тарихқа көз жүгірту. ІІ.Басталуы: Саудагерлердің дастархан басындағы әңгімесі. ІІІ.Дамуы: Найман-Ананың Сарыөзекке аттануы. IV.Шарықтау шегі: Өз анасын танымаған жас жауынгер. Ш.Айтматов «Найман ана». Мақсаты. Жазушының өмірі мен шығармашылығын, әңгіменің мазмұнымен тереңірек танысып, ел тарихын, әдебиетін білуге, оны құрметтеуге үйрену. Күтілетін нәтиже. А. Найман – Ана». І. Экспозициясы: Тарихқа көз жүгірту. 1.Құлдықта қалған тұтқындардың күні. 2.Аңызға айналған Ана-Бейіт зираты. 3.Ең ауыр жаза. 4.Ананың. Г?лжан Боканова Астана?аласы №5 гимназияны??аза? тілі мен?дебиеті п?ні м??аліміБоранды бекет романы?мір мен?лімді,?асиет пен?асиетсіздікті, жер-ана?а а. Г?лжан Боканова Астана?аласы №5 гимназияны??аза? тілі мен?дебиеті п?ні м??аліміБоранды бекет романы?мір мен?лімді,?асиет пен?асиетсіздікті, алтын жүректі ұстаз эссе жазу жер-ана?а а.





т.рысқұловтың сталинге хаты, бесеудің хаты анжелика жашоо керемет минусовка скачать, добр жашоо бир келет скачать минусовка магистр дәрежесіне төленетін ақы, магистратура туралы заң тезис не ол, мәтінді оқып тезис жаз резервуарлар газ қайдан пайда болады мінез құлық қауіп қатер факторлары тест, халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы кодекс
жұмыспен қамту басқармасы шымкент
азамат ласково
ар ұят құндылығы дегеніміз не
ай мектеп 4 сынып әдебиеттік оқу
ер төстік ертегісі оқу

.
==============================================================

~~~~~ мәдени мұра бағдарламасының жалғасы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.