طراحی سایت شرکتی

페이지 정보

profile_image
작성자 Casimira
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-08-22 23:00

본문

تا جای ممکن از تصاویر سبک و بهینه استفاده کنید
درباره پسوندهای رایج تصویر مثل png، jpg، webp و غیره مطالعه کنید
حتما و حتما محتوایی برای تگ ALT بنویسید
از کلمات کلیدی مرتبط در تگ ALT استفاده کنید
نام عکس را مرتبط انتخاب کنید و از آپلود تصاویری مثل img.png خودداری کنید

چرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

بنابراین می‌توان گفت امروز، دامنه‌ی دانش برند و برندسازی بسیار گسترده شده و هر کس در هر حوزه‌ای از مدیریت و کسب و کار، حداقل باید با مبانی این دانش آشنا باشد.

مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.

ما در این مطلب صرفا مواردی که مربوط به On Page Seo هستند را بررسی می‌کنیم.
فاکتورهای رتبه بندی گوگل درباره سئو داخلی یا On Page SEO

یک روش مرموز و ناجوانمردانه در سئو کلاه سیاه است. در Cloaking سایت برای کاربر واقعی به یک شکل نمایش داده می‌شود و برای موتور جستجو به یک شکل دیگر. Crawler سایت را می‌خزد و صفحات را با توجه به ساختاری که خودش می‌بیند ذخیره می‌کند. اما این چیزی نیست که کاربر دنبالش است و بیشتر یک محتوا برنامه‌ریزی شده برای موتور جستجوست. Cloaking را می‌توان همکار digi ding و شریک جرم Doorway pages دانست. چون در تکنیک Doorway Page از تکنیک Cloaking استفاده می‌شود.
مثلا می‌توان چند خط کلمه کلیدی را از دید کاربر پنهان کرد. اما موتور جستجو آن را دیده و در رتبه بندی تاثیر داده است. مثلا این کلمه سئو سفید شده و برای شما قابل دیدن نیست اما موتور جستجو آن را می‌بیند.
ببینید همین الان فکر Cloaking را از سر خودتان بیرون کنید. گوگل رسما اعلام کرد که با Cloaking مخالف است و چیزی به عنوان کلاکینگ سئو کلاه سفید وجود ندارد. گوگل تمام سبک‌های پنهان‌کاری را بر خلاف قوانینش می‌داند. به عنوان کسی که مسئولیت بهینه‌سازی یک سایت را به عهده خواهید گرفت باید از این روش دوری کنید. استفاده از این تکنیک‌ حال سئو سایت شما را بدتر می‌کند.
Link farm یا مزرعه لینک یا link wheels یا link network :

این تکنیک یکی از کثیف‌ترین کارهای سئو کلاه سیاه است. Doorways صفحه یا صفحات کم‌کیفتی هستند که برای یک سری کلمه کلیدی بهینه شده‌اند. اما وقتی کاربر به آن صفحات می‌رسد سایت او را به یک صفحه دیگر که مدنظر خودش بوده منتقل می‌کند. در واقع کاربر را از درب پشتی وارد جایی که خودش دوست دارد می‌کند. با یک مثال موافقید؟
مثلا سایت xyz.com یک فروشگاه کیف و کفش است. این سایت روی کلمات کلیدی‌ای مثل خرید مانتو یا پیراهن بالا می‌آید اما هدفش این است که کاربر را صفحه فروش کفش مردانه ببرد. اینجا یک ریدایرکت انجام شده و کاربر به چیزی که دنبالش بود نمی‌رسد. بلکه در دام وب‌سایت افتاده و به صفحه‌ای که سایت دوست دارد وارد می‌شود. اگر به سرتان زده که این کار را امتحان کنید مطمئن باشید نتیجه وحشتناکی در انتظارتان است. چون گوگل به شدت با شما برخورد می‌کند.
Cloaking یا پنهان‌کاری :

off-page-seo-ding-001.webpدر حقیقت باید بپذیریم که نمی‌توان برند را تعریف کرد. هر تعریفی ارائه دهید، عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی خواهند شد.
یک روش شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله، آن است که بیست یا سی تعریف برند را فهرست کنم و به شما ارائه بدهم. اما چنین سبکی بیشتر به درد کتاب‌های مرجع و هندبوک‌ها می‌خورد و کار ما را راه نمی‌اندازد.
بنابراین، digi ding, dgding.com, dg ding از میان انبوه تعریف‌های ارائه شده، چند مورد را که مفید است، انتخاب کرده‌ام و مطرح می‌کنم.
این موضوع را به خاطر بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ داشته باشید که ادعایم این نیست که تعریف برند در این چند مورد خلاصه می‌شود، بلکه تأکیدم بر این است که وقتی اصطلاح برند را به کار می‌برم، این تعریف‌ها را مد نظر دارم:
برند یعنی قول و قرار

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.